Mammas prinsessa GÅR SJÄLV!!

God kväll på er.
Idag har ja lekt med kim, vi har käkat frukost
å sen har vi varit hos diana å lekt med valparna,
GUD VA SÖTA DEM ÄR!!! skulle vilja ha med mig alla
hem:P vi har även byggt lite på staketet å när vi håller
på att packa ihop så ropar kim på mig å då GÅR EMILIA!!
sen när vi kom hem skulle ja visa jim å då gick hon ännu mer,
å när pappa kom för att hjälpa jim med uterummet så gick
hon som bara den, kan fan inte fatta att hon går min lilla loppa,
hon blir 10 månader nu så hon är lite tidig å de e banne mej skönt
eftersom att hon aldrig har kommit underfull mer hur man kryper
riktigt, hon ålar sig fram men de e ju inte så lätt om vi är ute eller så.

i morgon är de dags för ännu ett möte på¨familjerätten,
detta mötet e ja faktiskt mer nervös för än dem tidigare, de e nog
för att jag inte vet riktit va de ska handla om å vad de är N
vill ha ut av detta mötet. men men de e bara till att vänta å se..
efter mötet vet ja inte vad som händer riktigt,
de beror lite på hur mötet går men ja ska nog passa på att hjälpa
jim med uterummet om de är väder till de iallfall.

Nu ska ja titta färdigt på efterlyst sen ta en dusch å efter de är de dags att sova!

Svar till Sara;
Vi ska åka 10 stycken till kroatien så vi ska hyra två
stycken olika hus, vi sak alltså vara på två olika ställen,
en vecka var, för att kunna uppleva så mycket som möjlig.
eftersom att vi är så många så va ju att hyra hus deffenitivt
de billigaste allternativet! De finns ju lägenheter att hyra om man inte är
lika många som vi å dem brukar ju i regel vara billigare än tex hotell,
men å andra sidan får man ju i så fall stå för maten å så själv.


Kommentarer
Sara

Okej, tack för svaret :) vilka städer ska ni åka till? Hoppas ni får en bra resa!

2010-05-20 @ 00:54:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0