lördag

idag sprack en del av planerna, de piss regnar liksom!!
men pappa å jim ska förska jobba lite på uterummet
iallfall å ja ska hämta mamma för vi ska åka å titta i en
leksaks affär. ja har letat som en tog bland de felsta affärer
efter en baddräkt med inbyggt flytfunktion.
de e typ en flytväst fast i en baddräkt å ja har banne mej inte
hittat en sån någon stans!! men ja har hittat på nätet så ja får
väl beställa en sån där om de itne har en i denna affären som vi
ska åkte till idag. Emilia ska ha en sån när vi är i kroatien liksom,
efersom att hon går så pass bra nu så tror ja nästan att hon kommer
kunna gå själv när vi är i kroatien å då vill ja inte vara orolig över
att hon ska drunkna om vi är på stranden eller såm så vi ska köpa en
sån baddräkt som hon kan gå runt i. sen ska vi ha en badring med
sånt säte så hon kan va utan den baddräkten när vi är i å badar:)
Ikväll ska vi äta middag med mamma å pappa å sen blir de väl en
film eller något annat mys<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0