Lördag

Hej.
idag vaknade emilia stax efter 4 å tyckte att hon skulle
väcka oss, ja lyckades roa henne till 17 minuter över 5
sen va de dags för välling, inte för att hon somnade om efter
den heller utan hon busade runder i sängen till 7 å sen gav ja upp,
så vi har hunnit med en del redan idag. ja å mamma har vat med
millis på ikea, ja köpte två nya stekgärn å en stekspade,
millis fick en boll åxå som hon började busa med i affären:p
sen ahr vi ätit lunch å pappa å jim har handlat mer virke till uterummet,
ikväll kommer taket ligga på plats:)
Nu ska ja leta efter skjutdörrar å sen ska vi nog upp på ip å kolla på a-laget,
sen i kväll ska vi på kalas hos mina kusiner å efter de blir de en film å mys<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0