HON HAR KASTAT MIN MOBIL I TOALETTEN!!!

Hej på er!
dagen började bra, men ja han inte mer än in
på toa förän den gick kraftigt utför..
emilia är alltid med mig på toa på morgonen eftersom
att jim e på jobb, så hon brukar leka med hårfönen å
en massa andra kul saker som hon hittar:P
men idag hittade hon inte fårfönen utan min mobil,
ja fattade itne varför hon försökte krypa ner i toaletten
men när ja böjer mig ner å ser att där ligger min telefon
på botten av toaletten så börjar ja fatta...
HON HAR KASTAT MIN TELEFON I TOAN!!!!:Oo
ja lyckades fiska upp den med en stekspade å ett annat köks-
redskap men de ville banne mej inte funka..
ja har den på tork nu så om ja har tur så får ja väl igång den
men ja skulle knappast tro de. den har legat i toan i typ 10 minuter
innan ja fick upp den så de är nog död för alltid..
Så om ja inte svarar när ni ringer så vet ni varför:P

Nu ska ja iallfall äta två knäckebröd, med keso å kalkon.
så ska ja dricka proviva med jordgubbssmak å sen ska ja
göar mig i ordning lite, jim slutar tiditg idag, dvs kl 1 så ja hoppas
att vi kan hitta på något mysigt tillsammans i eftermiddag<3

  mammas fina lilla prinsessa<3


Kommentarer
HANNA

FY EMILIA :O

2010-05-18 @ 13:00:16
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0