Fredag.

Hej alla.
N har precis hämtat emilia så ja e lite nervös,
de e första gången han är helt själv med henne,
han har ju haft henne utan mig innan men då har han haft
någon med sig så detta är permiären då de bara är han å millis.
idag har vi vatt å hälsat på hos emilias blivande dagmamma.
de känndes kanon bra å vi hade lika sätt att tänka på så de kändes bra.
de kändes varmt å familjärt å de e ju de jag vill ha..
Efter de har ja hämtat chicco, ja ska ju passa honom nu i heljen
eftersom att både kim å michelle e borta.
Jim slutar halv 4 idag å efter de ska vi ha en mys kväll med god mat
å en bra hyr film, emilia lär nog sova tidigt idag, de har vatt mycke för henne
hela dagen å hon har inte fått komma till ro riktigt ordentligt.

Ja lovade ju att berätta om mötet igår på familjerätten,
mötet gick som sagt över förväntan!
Vi kom bra överrens å båda var nöja efter mötet.
vi kom itne fram till så mycket nytt mer än att han ska komma på fredagar som vanligt,
han får lov att stanna i 3-4 timmar i i stället för som innan när de bara var 2 timmar.
han får även ta med henne till malmö nån gång då och då men han måste fråga
först, å de ska göras senast dagen innan de ska ske i så fall,
och om han har tid en dag till i veckan så kan han ringa å höra om de e ok att han
kommer en dag extra. vi har dess utom ändrat de fredagrna som ja inte kunde:)
vi ska på ett nytt möte i början av augusti eftersom att de e mycke som förändras nu
i sommar, N slutar ju skolan å ja ska börja skolan, emilia ska börja hos dagmamman
å då kommer ju tiden se helt annorlunda ut än va den gör idag.

Nu ska ja göra lite lunch å sen ska ja nog pilla lite i trädgården innan emilia kommer hem igen.

Gud va ja saknar henne redan, jag vet inte hur ja ska kunan vara ifrån henne
flera timmar om dagen, varje dag snart!!:Oo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0