Fredag.

God morgon på er!
Emilia vaknade halv 7 idag å ja kan lova att ja va inte pigg på att
gå upp då, dess utom hade jim sovmorgon å skulle itne börja
jobb föränd kl 9 så vi låg kvar å mös i sängen hela familjen
å till sist somnade jim, sem emilia, å sist ja:)
så nu har ja nästa precis kommit upp, eller ja för typ en halv timme sen,
Vi ska strax äta frukost å sen ska vi bara mysa en massa för vädret e
ju inget roligt idag. Dess utom kommer N å hämtar emilia idag å
kim ska leka med mig under tiden, sen kommer jim hem tidigt idag så
då ska vi åka till systemet å fixa lite inför ikväll.
ska bli grymt kul att få komma ut å dansa lite, hoppas bara de inte regnar!!

Nä nu e de dags för frukost, hoppas ni får en fin fredag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0