Ett glatt besked å en underbar dag!

Hej alla!
detta e första dagen denna heljen som jag har
tid att sätta mig vid datan, emilia har vatt mega
sjuk hela heljen å börjar bli lite bättre nu men är
fortfarande sjuk:( Hon fick anfall i fredags kväll/natt
å ett till igår. hon får just nu tre olika mediciner plus
alvedon, nässpray å "nässugen".
Jim nattar henne nu å sen ska vi försöka göra om lite här
inne i huset, vi ska nog flytta plats på soffan.
jim har jobbat flitigt med uterummet och nu ligger golvet
och grunden:) så vi får se om vi kanske bara tar en slappe
dag i dag, vi har iallfall vatt en sväng hos jims familj eftersom
att vi fick ett glatt besked kl 5 i morse, JANNA SKA FÖDA:D
hon e mitt uppe i förlossningen nu, de tar tid flr henne så ja hoppas
att hon slipper samma förlossning som ja hade.
Så vi har handlat en massa gulliga saker till lilla casper å nu går vi
bara å väntar på att telefonen ska ringa så att vi får komma å titta
på de lilla underverket:)
igår va förresten kim å mihelle här, vi käka middag å hade trevlig,
sen sov dem här så alba hade de dö mysigt med sin pojkvän(Chicco)
vilket innebär att hon sover hela dagen nu:p
ja ska försöka släpa med mig henne ut å gå en runda i de vackra vädret,
älskar verkligen denna tiden på året, de e varm å allt börjar bli grönt!!!
ja kan gå i flera timmar och bara lukta å titta på allt som kommer till liv.
man kan till och med se hur allt växer allt eftersom att dagarna går,
mina liljor har nog växt en 4-5cm om dagen!!!

Nä nu e de dags för ett toa besök å sen en promenad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0