egen tid

Hej!
idag har jag sovit till 11!!!:Oo
de va nämnligen så att jag å jim hade en "egen"
kväll igår, jims mamma passade emilia så vi köpte vår vavorit
mat å så hyrde vi filmer, vi saqtt å mös å bara njöt av varandra å
de hade vi verkligen behövt. de va länge sen nu som vi hade en
sån kväll tillsammans.
idag har vi vatt å kollat på kalles å catrins nya lägenhet å sen va vi
i malmö å hämtade emilia och lämnade en pressent till jossan eftersom
att hon hade kalas idag, tyvärr kunde vi inte stanna så länge för jim hittade
en plita på emilia, å sen jittade vi felr å fler å de börjar likna VATTENKOPPOR!!
ja hoppas på ett sätt att de är vattenkoppor men ja tycker de ejobbit
att se emilia ha ont å vara ledsen hela tiden:(
nu ska ja snart börja laga mat, de blir snitsel(?) med ris å cafe de pari(?) sås.
efter de blir de film, chips å dippa:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0