De sjukaste av kännslor.

Man vill bli älskad, omtyckt och uppskattad,
man vill känna sig glad, lycklig, vaker å älskad.
Man gör nästan vad som hällst för att få känne dem
känslorna som värmer hela kroppen,
man tänker inte klart å man aggerar inte alltd så smart,
men man gör ju de enbart för att må bra,
inte för att såra, svika eller skada, man gör de bara för att må bra!
Man vill bli sedd av mänskor man älskar å uppskattar,
man gör vad som hälls för dem bara för att så känna uppskattning.

De e rätt sjukt igentligen, hur kroppen är besatt av att få känna
vissa känslor, de e ännu sjukare att man gör vad som krävs för att
få känna så. Tittar på Oprha, de handlar om folk som har haft
sex med sin far eller bror för att få känna allt de där..
Vissa i flera flera år, andra en kortare period, men endå ett sexuellt
umgäng med en familjemedlem, bara för att bli älskad å sedd!!


Kommentarer
Monika

Ja, världen är bra konstig!? Eller sjuk?



Du skriver så tänkvärda ord!

Kram på dig!

2010-05-26 @ 21:09:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0