Bråk å lek

Hej Alla!!
nu va de ett tag sen, ja har haft fullt upp med emilia
så ja har inte haft tid att sätta mig vid datan.
Idag bråkade ja med N, fattar inte hur satans jäkla svårt de
kan va att hålla sig till något som man dess utom själv har
bestämt?! men men, kim lekte med mig under tiden emilia var iväg
så tiden gick rätt fort iallfall, Tack för de!!
Nu ska ja sätta igång lite musik å sen ska ja börja göra mig i ordning
för ikväll, kim å michelle ska komma å vi ska laga fiskgratäng å så ska
vi dricka lite å mysa:)
emilia ska eventuellt till sim farmor men vi vet inte riktit hur de blir än,
men hon e inga problem att ha hemma så de spelar inte så stor roll
men de e kalrt att de e skönt att vara barn ledig en kväll.


Nä nu e de dag för lite bon jovi;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0