Bästa på länge!

God kväll på er!
nu har ja bänkat mig i soffan, emilia går å leker med
allt hon hitter å snart ska jim å ja se på sommarkrysset
å efter de har ja hyrt en film som vi ska se, fast de blir inte
förän emilia har lagt sig för annars är de omöjligt att hänga
med i filmen:P
Idag har ja bara vatt å tittat på min bror när han spelade fotboll
å sen ahr ja lagat god mat till midda.

Igår va ja å jim å kim å michelle ute i malmö, vi började kvällen
här hemma med grillat å en massa gå dricka, sen bar de av till möllan,
där vi stannade å tog en snabb öl å sen bar de av mot chilli,
ja hade verkligen skit kul, de va den bästa kvällen på många år.
hoppas de kommer fler sånna kvällar!!!

Nu är de tven å mys som gäller!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0