Vilken underbar dag!!

God kväll alla!!
dagen har ju bara varit så jäkla underbar!!
de har varit VARMT, å helt mysigt.
ja å millis började dagen me en kaffe hos diana,
sen har vi bara vatt hemma i trädgården mer eller
minde hela dagen. Millis sov middag mellan halv 12 å
halv 2 så då släpade ja fram solstolen, grilloljan å bikinin,
njöt som en fisk i vattnet i två hela timmer av bra musik å
solen:) När emilia vaknade så kletade ja in henne i en massa
solskydds faktor å sen åkte ALLA kläder av.
loppan sprang runt naken i trädgården å till sist hittade hon albas
vatten skål å började plaska, så de va bara till att ta ut badbaljan
å fylla upp den till henne, sen satt hon å plaskade som bara den i nästan
en timme. nu på kvällen va vi å tittade på min bror som spelade match
å så lekte emilia med sin morfar:)
när vi kom hem så satte vi oss och åt middag där ute i uterummet<3
Hoppas de blir lika underbart väder i morgon!!
då ska de solas å mysas för hela slanten,
älskar vekligen att vara mamma å vara hemma med min prinsessa,
de finns inger bättre än att vara hemma och spändera så mycket dyrbar
tid med de finaste man har här i livet!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0