Bilderna från igår:)

Hej på er!
idag ska vi inte göra så mycket, iallafall inte va ja har planerat,
emilia är lite gnällig idag, tror de beror på tänderna så ja ska väl
försöka hitta på något ialfall så att hon kommer på andra tankar:)
Ska hänga lite tvätt åxå, får passa på att tvätta å hänga ut kläderna nu
eftersom att de e så fint väder å vi har för lite plats här inne för all tvätt!

Här kommer bilderna från igår förresten, det finns massa fler bilder men på
de flesta är emilia Helt naken å den bilderna vill jag inte lägga ut här,
visst här är några där hon är helt naken åxå men de syns inte på samma sätt!

                               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0