Tisdag<3

God kväll på er alla!
idag har ja haft en massa saker för mig,
ja började dagen med att somna om i sängen
med millis efter henens frukost:p vaknade i full panik
igen strax innan 10 och trodde att klockan va typ 1:)
när vi sen hade gjort oss i ordning så åkte vi en sväng till bjärred,
vi handlade lite på netto å tog en sväng vid havet,
sen tog vi en snabbis in om nova, de har massa mer kläder till bebisar
på hm där å ja hade hittat ett par tre-kvarts byxor på nätet som ja ville
ha till millis å till min förtjusning hade dem fler färger i affären så
de blev två par, dem kostade fakitskt bara 29.50kr.
sen åkte vi till malmö å till pappas jobb, vi lunchade å millis spela fotboll
med sin morfar<3 när vi kom hem igen va jim hemma, millis somnade på
vägen hem så ja lämnade bara av henne hemma med jim sen åkte ja
å handlade hundmat. Pappa å mamma kom hit sen vid halv 5 tiden så då
satte vi upp tältet som vi har lånat av hanna å macke inför koffes student
på fredag. mamma å pappa hade bråttom hem sen för de skulle på student
fest å emilia somnade som en stock vid halv 8 så efter de va ja å jim ute
å pulade i trädgården, jim la plattor å ja fixade med massa små saker så nu
ser de faktiskt riktigt bra ut här hemma, eller ja iallfall i trädgården:P

imorgon e mamma ledig å vi ska fixa en massa inför fredag, när jim kommer
hem sen ska vi försöka måla uterummet å sen ska vi nog grilla om de e
ok väder till de:)
Men nu ska ja käka lite gottis å sen ska ja hoppa ner i sängen å mysa med min
lilla pärlaz<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0