Tisdag

Hej!
idag skiner solen o ja ska, precis som igår,
njuta en massa ute i de fina vädret.
Emilia å ja ska bada i poolen å sen ska vi gå en sväng
ner till rådjuren å ge dem alla äpplen å knäcke bröd
som ligger här hemma å blir gammla.
Jim kommerinte hem förän i kväll, han fick jobba extra idag,
men vi ska äta korvstroganoff när han kommer hem å sen ska
vi nog åka till bjärred å köpa glass å gå längs havet<3

Imrgon måste ja handla lite som vi ska ha med oss till göteborg,
sen ska vi packa å ja ska tvätta nån maskin till så att vi har rena
å fina kläder med oss åxå:P
Sen på torsdag ska ja packa bilen å hämta tyson å sen ska ja hämta
jim på jobb å så kör vi direkt till Göteborg, LÄNGTAR SOM BARA DEN!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0