Tillbaks!

Hej alla!!
efter en helt underbar helj är vi nu tillbaks till vardagen,
har haft en familje helj å bara gjort en massa kul saker,
i fredags grillade vi hemma hos diana, lördags åkte vi ut till
hanna å macke å hade en jätte mysig dag, massa barn å lek:)
på kvälle va vi mest hemma å hade de tevligt bara vi i familjen,
i går hade vi inga större planer, vi byggde klart väggen till uterummet
eller ja så gott som klart å iallfall. å sen gick vi till shell å hyrde en film
som vi mös till i soffan<3
idag hell regnar de å min vagn e piss blöt:S Ja å millis ska snart gå å posta
ett paket å sen ska vi vänta på att jim kommer hem, han slutar 2 så efter
de får vi se om vi gör något mys:)
nu kommer emilia gåendes från sovrummet, hon ville itne ligga i sängen å somna
själv så hon har tatt sig ner från sängen, upp för trappsteget å ut i soffan:P
de e helt sjukt va tiden går fort, för bara några månader sen kunde hon inte
ta sig någon stanns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0