Tidigt som vanligt

god morgon på er alla!
loppan vaknade vid 6 å nöjde sig inte med lelle utan vi fick gå upp
å busa lite å sen somnade hon om nu för en liten stund sen,
jim e på jobb idag, vi behöver alla pengar vi kan få eftersom att
hans vikariat går ut nu den 24e, så allt vi kan få in är en lättnad för
den närmsta framtiden.
Ja mår mycket mycket bättre så ja antar att de gåt på rätt håll iallafall,
när emilia vaknar ska vi gå å handla lite dricka till henne,
allt e slut här hemma å nu när de e så varmt så måste hon få i sig en massa
dricka, å hon e kräsen med vatten så ja vill inte chansa med att bara ge henne
de när de e varmt för då får hon inte i sig ett dugg.
hon dricker kanske 1 dl vatten om dagen, å kanske 5-6 dl annan dricka om dagen,
så de e ju lite skillnad:P

när jim kommer hem i kväll så ska vi sätta upp vår nya pool som
vi hämtade igår:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0