Sjukisar!

Hej.
jag e sjuk, ja har fått ett virus som har satt sig på
musklerna å lederna.. De känns som om ja har blivit överkörd,
de bulltar å bankar från svanskotan och upp i huvudet å i ögonen:(
Som om inte de vore nog så har ja stress frakturer på ryggen å
axlarna så ja får inte bära eller anstränga ryggen minsta lilla i ca
4-6 veckor, å så måste ja gå till en kiropraktiker..
De kommer aldrig att funka, ja måste ju kunna bära millis å kunna leka
med henne å sånt, sen ska vi ju åka till kroatien om några få veckor så då
är de ju svårt att inte anstränga ryggen:Oo

Vi va även med millis hos läkaren i måndags, dem tog en massa prover
som vi ska få svar på innom ca tre veckor. De testade henne bla mot
mjölkproterin å gluten allergi. Hoppas inte de är något allvarligt fel på henne,
hon är inte sjuk alltid men allt oftare är hon slö å gnällig, å hon har
ingen aptit å har inte gått upp i vikt som hon ska, hon har knappt gått upp
400g sen hon var 6 månader, hon e 11 månader nu!!

Jim e hemma å hjälper mig idag, de e svårt att göra något om man inte
får använda ryggen:S SNart ska ja försöka äta lite å sen ska ja se en film<3


Kommentarer
Monika

Stackare!! =(

Ta nu hjälp av alla och VILA, på semestern kan de andra bära Emilia. Du måste bli frisk! Håller tummarna för er och att det inte är något allvarligt med Emilia.

Kram

2010-06-16 @ 12:57:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0