sammanfatting:)

Go kväll på er!
nu har ja haft en massa kul att göra,
vi har vatt i göteborg vilket var helt underbart, älsakr att
vara där, mår så jäkla bra av att få komma upp dit även om de
bara är för några dagar!
vi fredags firade vi så klart midsommer som var en lyckar å fantastisk dag,
emilia dansade kring midsommarstången med sin morbror å allt va kanon!
på lördagen åkte ja, jim, lillebror, hanna(lillebrors tjej) pekka(lillebrors kompis),
och alex(pekkas tjej) till lisseberg å va där hela dagen å kvällen,
hade sjukt kul å kladdade så klar med en massa sockervadd:P
på sönaden åkte vi hem å bara mös å njöt av att vara hemma igen.
i går va vi hemma hos diana å grilllade för Mikael(krille,kenny å kims) pappa kom
ner å ska va här några dagar. idag har vi vatt å badat på sjöarna,
hundarna å framförallt emilia bara älskade de så de blir deffinitivt fler turer dit.
efter sjöarna va vi hemma en stund å sen gick ja bort till ulla för vi skulle fria
kenny som blir 23år idag:) Grattis!
Imorgon ska vi åka å handla en del inför resan till kroatien som kommer närmare å närmare,
vi åkte om 8 dagar:D sen ska vi käka gott å mysa med en film tror ja.
torsdag blir som den blir å sen ska vi passa jims syskon fredag till söndag så vi tänkt
ta en tur till skåner djurpark å så ska vi bada å ha de kul.

Ja lovar att ja kommer att skriva när jag har tid och lust, jim e hemma nu å ja vill njuta av min familj
å av de vackra vädret, bilder från midsommar kommer så fort ja hittar sladden till kameran,
de lovar ja iallfall:P

å just de, de har ja glömt att berätta för er, JIM HAR KOMMIT IN I SKOLAN!!!:D:D:D:D
de e så jäkla kul attt han ska göra något som han vill, å nu vet vi hur de kommer bli
till hösten så nu kan vi börja planera efter de åxå, de känns så himmla bra!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0