Rolig tisdag!

Hej alla!
idag har ja hunnit med å göra massa kul saker,
dock började vi morgonen redan vid 7 här hemma eftersom
att min kära sambo kom fram till att han hade försovit sig så
ja fick snällt gå upp å fixa i ordning emilia för att sen gå en runda
med alba. Vi gick i nästan 50 minuter å alba va jätte glad när
hon sprang å hälsade på alla på alla igelkottar å humlor som hon
hittade på vägen:) Efter de åkte vi å hämtade ett paket som hade
kommit till mig, eller ja igentligen va de till millis, de va ett parasoll
till hennes vang som ja hade beställt från tradera.
När paketet va hämtat åkte vi å hälsade på mamma hanna å samuel,
de e alltid lika kul att se lilleman, han blir så stor å utväcklas så mycke
mellan gångerna ja ser honom så de e en ny överaskning varje gång!
kan inte minnas att de går så fort, millis e ju gansak tidig med de mesta
men man ser de kanske inte när man lever i de på samma sätt?
Efter några kul timmar hos hanna åkte ja hem å lämnade emilia hon jim
å så åkte ja till min mosters salog å fixade till håret,
de blev inte som ja hade tänkt mig, de blev bla ca 15cm kortare å brtydligt
ljusare än innan, nu ska de bara lägga sig i ca 14 dagar å sen kommr de
förhoppningsvis se skit bra ut:p annars e de bara att färga om de igen;)
(bilder kommer imorgon)

Nu e jim å handlar lite gottis som vi ska mumsa på, vi ska se en film,
tror de blir oliver å gänget:P Älskar att krypa upp i soffan med gottis täcke å
en bra tecknad film:$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0