Onsdag

Hej.
inatt har ja inte sovit ett smack, emilia har sovit rellativt bra
men har velat ha närhet hela natten, men alba å jim har vatt
totalt omöjliga att sova med!! de har brett ut sig, rullat runt,
legat på mig å snarkat.. när ja väl gick ut å la mig på soffan så
vaknade emilia av att jag va borta å vägrade somna om sen, så en flaska
välling å två timmar senare somnade hon om, men då va klockan 6 å
jim skulle gå upp så efter en liten stund vaknade ju loppan igen så hon å
pappa har busat två timmar innan jim skulle byta däck på vår bil.
ja gick upp å satte mig med millis i soffan å då somnade hon DIREKT,
snacka om att vara slut men trotsar sin kropp:P

Nu sitterja å väntar på N som ska komma och hämta emilia,
han ska ha henne några timmar idag, de känns bättre å bättre för varje
gång han åker iväg med henne men samtidigt är de svårt att släppa henne,
framförallt idag, hon har vatt jätte mammig hela kvällen å natten å
hon har haft svårt att komma ner i varv, tror de bästa för henne hade vatt
att stanna hemma med mig idag för vi ska ju åka i morgon vilket kanske inte
är de allra bästa å lättaste för millis framförallt inte nu när hon ska vara borta
i någon annans hem i några timmar utan sin mamma eller pappa(jim).
men N har ju rätt till henne å vi ska ju som sagt åka i morgon så de får ju bli idag,
skulle ja säga att vi kanske ska skjuta på de för hon är itne 100 så blir har bara vansinnig
så ja undviker bråk med allt ja kan!

Ja ska hem till diana när N har hämtat millis, vi ska se hur tyson är där hemma
och om allt går bra kan hon passa honom över heljen. vi skulle ju åkt upp med båda hundarna
men vi testade ses en timme igår med både alba å tyson å de funkade inte ALLS!!
de ylade å ingen av dem lyssnade ett dugg på tillsägelser å tyson va så jäkla stirrig å dregglade
typ två liter. Ja kan itne bli arg på honnom eller alba för att de itne lyssnar för de e inte deras
fel, kroppen skriker en sak å även om de vet i huvudet att de jag säger är de som gäller
så är begäret starkare. så ja vill inte åka upp med båda två eftersom att ja tycker inte det är
snällt mot någon av hundarna så ja hoppas att vi kan lösa de så att en av dem ska bli passad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0