Nya saker:)

hej på er.
idag e ja helt slut, hade studenten för lillebror här igår,
den va rätt lugnt men ja har stressat som ett djur de senaste
dagarna för att hinna med allt å igår kväll när vi
skulle ner i sängen så bara dog kroppen helt:Oo
Har banne mej värk överallt å mår verkligen långt ifrån bra..
men i morse så åkte vi iallfall till malmö, till toysrus(?)
vi kom ut med en massa leksaker till emilia å 1000kr fattigare,
sen åkte vi till babyproffsen å kom åter igen ut med massa saker
å 600kr mindre. De e verklgien inte så att vi har massor med pengar
just nu men jim har fått tillbaks en del på skatten å vi kände båda
två att vi unnar hellre emilia lite nya saker än att sitta å spara
på pengarna. millis har inte fått mycke den sista tiden, visst har hon fått
kläder å så men de har vatt sådant som hon verkligen har behövt,
sist hon fick något kul eller så va faktiskt i julas om man bortser från gå vagnen,
men den va ett måste för att hon skulle kunna ta sig fram!
Hur som hellst så ÄLSKADE emilia sina nya leksarer, framförallt hennes gå-bil som
blinkar å tjuter som bara den, å sen har hon fått en nalle av jim som både han
och hon har förälskat sig i:P

Nu ska ja äta mat å sen ska vi titta på fotbolls vm, eller ja, jim ska titta
å ja ska försöka sova en timme eller två:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0