Njut

hej på er!
nu va de ett tag sen, har haft en massa familje mys
å helt enkelt inte haft tid eller prioriterat att blogga.
Vi har ätit god mat, druckigt gott, badat, solat, busat,
promenerat, umgåts med kim å michelle, pratat lågt in
på nätterna..De har med andra ord varit ett par underbara
dagar vi har haft här hemma<3
Emilia sover nu, när hon vaknar ska vi gå en runda å sen
kommer jim hem vid 1 å då ska vi bara vara!
ikväll ska vi laga bakpotatis, räkröra å sallad å sen ska vi se
på fotbolls å mysa.
Detta är sista veckan jim jobbar sen går hans vikariat ut,
de ska bli skönt att få ha honom hemma ett tag, hoppas bara
inte att de blir allt för länge utan att han hittar ett nnytt jobb
snart. han har vatt så duktig å sökt jobb långt in på nätterna
å ja hoppas att han får något som han vill ha.
han kan å kommer fortfarande gå på timmar uppe på dagis men
eftersom att vi har utgifter varje månad så vill vi veta vad vi har
för inkomster åxå. de e svårt att klara av saker som vi inte räknat med
ibland eftersom att vissa amånader kan de va så att jim bara får några få timmar
på dagis å då kanske vi bara får 1000kr den månaden.
Men men vi har ju en härlig semester å se fram emot först å de börjar verkligen
närma sig nu. känner varje dag att de snart e dags, de ska bli SÅÅÅ kul att åka
men de e klart man är nervös åxå, de e endå tre veckor utan hundarna, untan
min mamma å pappa, utan de dagliga rutinerna för emilia, hon blir lätt orolig
när saker å ting inte är som dem brukar så ja e lite orolig för hur hon kommer ta de,
men de kommer nog gå bra, hon har ju massa annat å tänka på där nere.

Dess utom ska vi göra en mini semesten nu ju,
vi åkte till göteborg på torsdag eftermiddag å sen är vi borta tills på söndag:)
ska bli helt underbart skönt att få komma bort lite, umgås med vänner å familj
å bara njuta av livet, dess utom avgudar jag verkligen den plats vi
ska åka till, ja har sprungit där sne ja va att litet barn om sommrarna å ja längtar
fortfarande lika mycket. Ja har haft förmånen att se stora delar av världen men
de finns ingen plats jag förälskat mig så i som lilla åsa, utmed kusten, två timmar bort.
den enda platsen som kan konkurara med åså är Hong Kong men de e lite mer
ekonomiskt å lite lättare att åka till åsa än vad de är att flyga 14 timmar till Hong Kong:P

Nu ska ja äta lite, skriver så fort ja får ro att göra de. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0