Lång runda:)

Hej.
idag har ja gått en lång runda med alba,
vi va ute i nästan två timmar å vi busade å tränade
en hel del, hon älsakr att få jobba med huvudet, men hon e
ju inte allt för smart så de går sådär:P
Sen har hon även badat för första gången, hon hoppade rakt i vattnet
å jagade en pinne men de va nog kallt för hon ville inte hoppa i igen:P
så nu när vi kom hem så bäddade vi ner oss i soffan jim å emilia ligger
nämligen å sover som två stockar i sängen<3
ja å alba tittar på Oliver å gänget de e både min å albas favoritfilm:)
vi har täcke å en massa kuddar å snart ska ja gå å hämta mig en kopp tee,
hade tänkt att sitta å mysa hela dagen, emilia tycker åxå de e kul att bara
vara hemma med familjen, de märks, hon e så glad å fartfylld på heljen, eller ja
framförallt när jim åxå e hemma.

ikväll ska vi äta jordgubbar å glass å så ska vi titta på film,
imorgon är de måndag igen:(
de innebär att jim ska jobba å de tycker varken ja eller millis e kul, vi vill
ju ha vår älskling hemma med oss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0