Hej igen:)

Hej igen!
nu sitter ja i uterummet med datorn å lyssnar på skön musik
å har precis ätit en risifrutti:)
emilia somnade på vägen hem i vagnen så hon sover fortfarande,
vi gick en sväng om till diana innan i förmiddags å sen va
vi hemma å busade lite med tyson och med mamma.
jim slutar om en liten stund så då ska vi nog åka å handla lite
till uterummet tror ja, annars har vi inga större planer för dagen,
de e rätt skönt faktiskt, att inte behöver göra en massa alltid!
Imorgon har jag fått tid till veterinären, de ska kolla på albas
öga som inte vill sluta rinna å sen sak de ta ett blod prov på tyson
eftersom att han börjar få liknande sympton som han hade när han
fick festingsjukdommen förra sommaren:(
nu vaknade emilia!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0