Dränkt pudel

God morgon!
nu sitter ja på tork hemma hos mamma,
ja å millis skulle gå en mysig runda nu i morse
men halvvägs började de ös regna så vi fick styra hem
mot mamma, emilia va ju som tur va rätt trött så hon gick
med på att ligga fint i vagen så hon klarade ju sig uten en enda
droppe men ja såg ju ut som en dränkt pudel:S
Snart ska ja ta en macka å sen ska vi ner till center syd å fixa
en pressent till min bror, vi ska handla lite smått inför studenten
å så ska vi börja förbereda med allt som ska göras med maten å så..

nu ska ja gå upp å hoppa på min illebror som sover av sig gårdagens
student fester:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0