Dagen:)

God förmiddag på er!
jim har precis kört till jobb å millis sover,
vi gick en lång runda tillsammans med alba i morse så
emilia somnade med flaskan i vagnen:)
nu har ja ätit frukost å ska snart göra mig i ordning.
N ska hämta emilia idag, de e första gången han ska ha henne
själv någon annan stans än i närheten av mig.
idag ska dem åka in till malmö och han ska va borta nån timme extra,
de känns jobbit som bara den, att inte vara nära emilia e svårt bara de
men att veta att nu kan ja inte komma till henne så snabbt eller så om hon
behöver mig:( Men N har tatt ett större ansvar för henne å de märks endå
någon stans om man tittar noga att han älskar henne, så de känns inte så illa
som de kunde ha gjort.. Men ja fixar inte att bara själv så ja ska leka med
michelle under tiden, sen kl 4 ska ja med jim till veterinären,
hoppas llt går pra, tyson är jätte snäll att sticka så de ska nog inte vara några
problem med att ta prover på han, men alba e ju inte lika van så
ja hoppas att de räcker med att de tittar på henne så att hon slipper bli stucken:P

nu ska ja gå ut å drcika en kopp kaffe å njuta av vädret!!


Tänk va tiden går fort, på bilden är loppan en vecka gammal,
idag är hon snart 11 månader!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0