Så jäkla skit nöjd!!

god kväll!
jag e helt slut körd idag,
vi har renoverat/möblerat om hela stugan,
ja å jim e skitnöjda med ressultatet å ni ska få se de
i morgon för nu ska ja sätta mig å leta på nätet efter lite
smått som ska införskaffas till vår nya look.
Emilia har nu fått ett helt eget rum, vi tog en del av storarummet
å gjorde ett rum till henne, just nu sover hon förresten i sin nya växasäng,
i sitt nya rum, med sin nya nalle å i sin nya pyamas:)

Å ja just de, vi hälsar Hugo å Elsa välkomna in i vårt hus,
våra två nytillskott ligger brevid mig å sover.
De är två katter förresten:P en bror å en syster, söta som socker
å busar som små barn ska!!


Har man ingen skam i kroppen?
hur kan man vara så otacksam å självisk?
Tack för den egoismen som uppvisats,
nu vet ja iallfall var vi står!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0