Hej på er

hej alla!
vi har fullt upp här hemma om dagarna, vi har haft jesper och
jossan(jims syskon) sen i fredags och vi har vatt å badad å grillat
å gungat å spelat fotboll å en massa mer.
de ska hem i kväll eller i morgon för vi måste börja packa å så inför
resan, vi åker ju på torsdag, å de e fortfarande en del kvar:P
så ja ska tvätta idag å sen i morgon ska vi handla de sista, växla
pengar å sen på onsdag ska de packas å på torsdag städas,
ja ska komma hem till ett rent och fint hem utan disk å grus på golvet!!:)

Emilia står just nu å dansar för fullt till kid rock:P
älskar att se henne utväcklas å bli en egen liten person med en stor egen
personlighet:p Älskar min lilla emilia mer än allt annat<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0