Gud vad jag älskar er<3

Hej.
jag en underbar tid med min familj å ja älskar
att vara mamma å flickvän!! livet känns så himmla bra just nu
å ja önskar att ja aldrig glömmer denna känslan även när
allt inte är lika bra som de är nu.
Kärleken till min familj går inte att beskriva, men att se jim
å emilia springa runt å sparka boll på gräsmattan får min att bli
helt varm innombords, att få höra dem skratta, se dem le, hålla om
dem och älska dem, de är de vackraste jag vet!!

nu ska vi åka å bada å bara mysa en massa å njuta av att vi
har varandra å att vi är friska å lyckliga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0