strax innan 5

God morgon!
idag vaknade emilia strax innan 5, vet itne varför men
fy bubblan va drygt de va:(
idag ska ja å jim åkte till malmö, vi ska gå å äta på
jensens å så ska vi bara mysa å rå om varandra lite<3
mamma å pappa ska vara här och passa emilia.
de ska bli skönt att få komma iväg lite men ja hade
itne haft något emot att ha den lilla loppan med mig,
egentligen skulle hon sova hos son mormor å morfar men
ja klarade itne av tanken på att va utan henne en hel natt
så hon ska sova hemma mellan mig å jim istället:P
Tyson kommer hemm idag åxå:D ja har saknat min älskling sååååå
mycke!!!! alba e ju här men de e värkligen itne samma sak!!
tyson är ju min första å alldelles egna lilla bäbis så de e klart att
han betyder någon speciellt för mig!

Nåja nu har jim kommit hem med bullar som vi ska äta till frulle:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0