Skit morgon!

God morgon, eller nä förresten Skit morgon!
ja de e fan va de är idag, en riktig skit morgon!
jim å ja lyckades börja bråka innan han gick till
jobb idag å nu sitter ja helt söndergråten med en
fruktansvärd huvudvärk i soffan och funderar på va
vi ignetligen blev ovänner över.. Hatar när vi blir ovänner
över en sån liten piss baggatell!!
Vi e vänner nu men de är endå jobbigt, varför blir man alltid
ovänns om nått litet sikt? De är ju bara helt sjukt!

men men iallafall, emilia sover nu, å ja ska snart äta frukost,
sen kommer N å hans nya tjej å hennes unge..
Fattar iten varför ja gick med på de men ja vill ju inte att vi
ska bli ovänner heller så ja e bara tyst å nickar.
Fredagar e ju Ns dagar, de är då HAN ska träffa emilia men nu
har han haft med tjejen 2 gånger å sne skitit i att komma en gång
för då va hans tjej visst bortrest.. De känns väldigt mycket som om
han bara vill va med Emilia nu pga att hans tjej åxå har barn och för
att hon vill de, itne för att han själv igentligen bryr sig ett skit å de
är de som gör mig så arg! Hans Tjej har ringt mig å vill
att vi ska kommma hem till henne å fika å så,
så ett vi kan se hur dem bor innan de ska ha emilia själv men
de kan dem bara glömma båda två, ja vill att emilia ska veta vem hennes
bio-pappa är men han har en jäkla massa att bevisa innan och om han
någon gång ska ha henne själv! Men men ja är på min vakt å skulle han
nån gång försöka med något så får han de banne mej hett om öronen!

Ikväll ska vi till jims mamma å imorgon blir de kalas för då fylle pappa år:)!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0