Rolig dag!

Hej!
igår hade jag fullt upp hela dagen,
ja va med jims mamma å patrik å bella på ullared,
ja handlade lite till jim å mest till emilia å som vanligt
typ ingenting till mig själv:P
Emilia fick lite kläder, en del leksaker å en ny vagn,
jim fick åxå en del kläder å ja fick ett regnställ.
Efter ullared åkte ja å jim och åt middag med mamma å pappa.
dem ville träffa emilia lite så de bjöd på mat.
när vi kom hem sen hade alba ätit i sönder resesängen å typ
allt de ja hade köpt i ullared låg utspritt över hela golvet,
ja blev så jäkla leddsen så ja visste bara itne var ja skulle bli av!

Idag är de iallfall kalas för min kusin å i kväll ska ja bara ta de lugnt,
känner att en mys kväll i soffan är helt vad jag behöver!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0