Nu är de min tur..

God förmiddag!

idag är det jag som är sjuk här hemma, emilias
förkylning är kvar och hostan med men hon har inte
kräkts mer iallfall, ja mår kiss kasst värdelöst och vill
hellst att de ska bli kväll igen så att ja kan få gå och lägga
mig:( jim jobbar å ja måste ta hand om lillan å alba.
hopas hoppas hoppas att lillebror kan gå ut med tyson, annars
måste jag göra de åxå.

ikväll kommer janna å bobby hit och hämtar skötbordet och
babysittern, emilia behöver itne de längre så janna ska få de.
där skötbordet stod tidigare står nu en resesäng, jag har lagt
ner lite leksaker å en lekmatta där i å emilia älskar att sitta där
å leka med allt, känns bra att ha henne där för så kan iten hundarna
komma åt henne å de är mjukt om hon skulle ramla.
vi har tittat på en del olika lekhagar och så men de är dels dyra å sen
har vi inte plats att ha en rund eller 6kantig sådan.
så ja är super nöjd med min resesäng:)


Jag saknar min glada lilla busa,
hoppas hon blir frisk å pigg igen snart<3


Kommentarer
Erika

vilken söt bild på emilia!!

2010-02-03 @ 10:48:19
URL: http://elood.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0