Mycke att göra!

Hej på er!
de känns som om klockan är typ 6,
men de är bara för att ja gick upp halv 7 i morse sen
har ja hunnit med en massa redan, ja skulle köra lillebror
till keropraktikern kl 8 så va vi där till 9, sen va vi en sväng
på koffes skola å efter de åkte vi hem så att han fick byta
om och packa träningsväskan sen åkte vi till malmö för att
köpa vinterdäck till min nya fina bil:)
nu har ja vett hemma ett tag å hunnit käka lite å
nattat emilia, hon är förtfarande på ett jävulusiskt hummör
å ja har så ont imagen idag av allt hennes skrik å all stress,
hatar när hon itne mår bra för ja vill så gärna hjälpa henne
men de finns inget ja kan göra:(

När jim kommer hem ska vi fixla lite ärenden å sen ska ja i säng:P
för i morogn ska vi byta däck på bilen kl 8 å efter de ska ja köra lillebror
till lund. och där emellan ska vi till malmö och möta någon.
sne ska jim jobba eftersom att de behövde folk,
han ska jobba på fredag åxå, han får ta alla tider som bara går eftersom
att vi behöver pengarna!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0