Morgon mys, STOR dag!

God morgon!
idag vaknade loppan 20 i 6, hon låg å lullade i lung och ro
fram till ca 7 sen ville hon ha uppmäsrksamhet,
vi mös å kollade på nyheterna i sängen sen åt vi frukost
å efter de körde vi pappa jim till jobbet.
Nu är jah emma hos mamma å pappa, emilia hoppade ner i
sängen med morbror de första hon gjorde sen efter ca 2 sec
så sov hon gott:) hon bara älskar sin morbror!!

Idag ska ja köra koffe till lund vid 12, har ja tur så slipper jag
köra hem sen, men vi får se hur de blir:)
ja ska iallfall till catrin å lämna lite saker till den lilla prinsessan
å sen vid halv 4 ska ja hämta jim.

Skriver mer sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0