Min stackars lilla flicka!

Hej!
idag började dagen kl 6 när kl ringde,
emilia hade redan vatt vaken ett tag men låg å lekte
med täcket i sängen..
natten var som de senaste nätterna, ingen sömn alls
vill säga, emilia hostar å hostar å inatt kräktes hon av allt slem.
ja kom precis hem med henne från läkaren och
de tog alla möjliga prover å kom fram till att de var en ny förkylning
som har kommit som är mer agressiv än den vanliga,
den drabbar hårdast på små bran och äldre..
så vi fick host medicin som hon ska få 3 gånger om dagen nu i samband
med alvedon och där emellan ska hon få ipren.
har de iten blivit bättre innom några dagar så ska vi komma tillbaks!

Nu ska jag försöka äta lite och natta emilia, sen ska vi till center syd
och hämta hennes hostmedicin, vid 5 ska jag hämta jim på jobb
å sen ska ja förhoppnings vis få sova lite inatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0