Min lilla sjukling!

Hej på er!
idag vaknade vi vid 8, jim låg å sov på soffan
så ja höll på att få hjärtstillestånd!!
ja trode han hade gått till jobb men han e så sjuk
så han hade ringt å sjukanmält sig å lagt sig på soffan
för att han itne skulle väcka oss andra<3

Jag har vatt i landskrona hos koffes kiropraktiker för han
har så ont i ljumsken så hade han fått tid idag så ringde han å frågade
om ja kunde köra honom så ja å emilia va å lekte i väntrummet medans
lillebror blev knådad inne i rummet!
nä han va klar åkte vi till center syd så ja kunde handla medicin till lilla jim,
å så att vi kunde handla till middagen i kväll.

nu sitter jim å äter mannagryns gröt å emilia sover i lakhagen.
sen ska vi kanske åka och hämta min bil!! Hoppas hoppas hoppas att den
blir klart till idag:):):)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0