Min helt egna..

God kväll!
Emilia har precis somnat, jim är på
föräldrar möte på dagis, de ville att han skulle komma
iallafall och presentera sig för alla föräldrar:)
Själv sitter jag å myser i soffan till NCIS och ett kallt
klas vin, ja fick unna mig själv de idag tyckte ja:P
dess utom passade de bra till fisksoppan som vi åt i kväll!
När jim kommer hem så ska vi åka å växla mina pengar som
jag har sparat i snart ett år, varje gång vi har pantat flaskor eller
jag har fått lite pengar av någon eller så så har jag stoppat dem
i en liten burk. nu har ja sparat så att de precis räcker till mig bil:)
Den ska besiktas 9.30 i morgon så om den går igenom så är den min!!:D
De känns skönt att vi ska få en bil till men de bästa med allt är att de
är MIN EGNA BIL, jag har kämpat å sparat var enda liten krona för
dehär å de känns så jäkla skönt att ja kan köpa den helt själv utan mina
föräldrars hjälp, utan jims hjälp, ja utan någon annan än mig själv!
Bilden är inte dyr å den är deffenitift varken ny eller snygg men den
i banne mej min å de är huvudsaken:)
De kommer bilder på den i morgon, ja ska dess utom göra en liten make over
på de så den blir lite mer mig:)

Nu vaka emilia så ja skriver mer i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0