Mer sjuka:(

Hej!
Strax efter mitt förra inlägg skrek jim på mig,
att ja va tvungen och komma SNABBT!!
ja flög in i sängen å såg att emilia hade kräkt ner
exakt allt, hela henne, hela jim å större delen av sägnen..
ja han inte tvätta av henne innan de kom en kräkning till.
efter ett bad, en ny pjamas å en torr blöja så
kom de en hel fontän rakt över mig..
Min lilla älskling har fan gått å fått kräksjuka:(!!!!!
efter mycke om och men somnade hon igår kväll, imorse vakande
hon tidigt men hade itne kräkt mer sen igår kväll.
nu hade vi vatt uppe e snart 3 timmar å då kom de fan igen,
ännu mer kräk.. Som om de inte vore nog med hennes hosta å förkylning.
Hostan verkar ha blivit lite bättre iallafall men febern är högre å
snoret forsar. Hon somnade just i vagnen, hon sitter så bra i den för då
kommer hon upp lite så hostar hon inte lika mycke, dess utom kan
hon ligga bättre så om hon skulle kräka i sömnen.
Jim blev inringd till jobb så ja är själv, som tur tog mamma å pappa tyson
så ja kan konstentrera mig på emilia, alba e ju hemma men hon kan ja
släppa iträdgården så gör hon vad hon ska men tyson varken kissar eller bajsar
i trädgården så de e svårt att få ut honom som han måste om emilia e sjuk!

Men men, nu ska ja hänga min andra maskin tvätt, ja tvättar som en tok för
att förhoppningsvis kunna bli kvitt mag sjukan snart!
när jim kommer hem ska ja till apoteket å köpa vätskeersättning till loppan,
så ska ja köpa bakpotatis som blir till middag ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0