Matvrak!

Nu sover lillan igen, idag har hon haft en jäkla apptit,
hon åt en hel stor burk med biff stroganoff och en hel stor
burk med äpple/päron purrree till lunch!!
hon fikc lite grät å ca 2dl flaska till furkost å e är mer än va
hon brukar vill ha och lunchen va åxå mer än vanligt, antar
att hon är i en växt period, kanske kan förklara varför hon sover
så dåligt på nätterna?
När hon har skullat sova den senaste tiden har vi fått ligga brevid henne
i vår säng, annars har hon itne somnat men nu somade hon direkt i
"lekhagen"/resesängen när ja la ner henne där och hon somnade fort
när jag la ner henne där i morse åxå.
hoppas att hon kanske accepterar att somna och sova själv snart!
de e jätte mysigt att ha henne i vår säng visst är de de, men när
hon är 5 år å fortfarnde iten vill sova själv så är de förmodligen
itne lika mysigt längre?:P

Jim kommer om typ 2 timmar å då ska ja snabbt till apoteket
å sen ska ja laga mat, kväll blir de lax, potatis å romsås:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0