Måndag:)

God morgon alla!
idag e jim å jibbar, emilia vaknade i vanlig ordning
tidigare än va ja hade önskat..
hon fick gröt å va super kinkig å sen fick hon falskan
men va fortfarande lika kinkig så efter en del bråk somnade
hon äntligen i sin "lekhage" dvs resesängen.

idag ska ja till apoteket å köpa fler filter till emilias näs frida,
å så ska ja köpa när spray till mig åxå, jar har fått förkylningen nu
å bara nyser å snorar en massa..

i heljen har ja lite smått å gott att göra, å till heljen fyller
pappa år å så e de ju alla hjärtans dag åxå!
med tanke på de så ska ja fixa en överaskning till jim,
vi har 3år i morgon så de ska firas lite hade ja tänkt men
sen kommer den stora överraskningen på Söndag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0