Lyckat!

Hej!
igår va en lyckad dag, samt kväll.
vi va hos pappa å mamma till 12 ungefär å kom
i säng nån gång vid 1, emilia sov natten igenom men
vaknade vid 7 för hon hade ont i magen, vet inte vad
de är för fel men hon har haft lite ont i magen de senaste
dagarna, hoppas bara de itne är mer magsjuka!!!!!

idag ska vi ha AllaHjärtans dag mys:)
vi ska träfa jims kusin å sen ska vi hem, äta favorit mat,
och sen ska vi mysa i soffan å kolla på film, vi har vatt iväg
typ hela heljen så de ska bli skönt att få va hemme å va med
min familj å leka med min underbara lilla emilia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0