Kniven i ryggen?

Hej.
igår fick vi ett samtal som itne va så kul,
En perrson som grät i andra änden av luren
å ja visste inte va ja skulle säga eller göra för ja blev
lika ledsen själv.. Har vatt deppig hela dagen å
har spenderat den med jims mamma, nu kom ja hem för
en stund sen å snart kommer min älskling hem från jobb
å då ska vi äta pizza sen ska vi kanske åka till malmö igen
å mysa med film i soffan..
de behövs verkligen nu kan ja säga, vi får stötta varandra å trösta
varandra! Man ska va rädd om dem man hålle kär för en dag
finns dem itne kvar!!!



En gång är ingen gång men två gånger är en gång för mycket!
De är svårt att förlåta en första gång men de går,
men när de ska förlåtas både två och tre å fler gånger kanske de helt enkelt inte går!


Kommentarer
Jenny Andreasson

Vad är det som har hänt??

kram

2010-02-19 @ 19:28:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0