Kl 7!!

God morgon!
idag va vi uppe vid 7 allihopa,
jim skulle åka å byta däcken på min bil kl 8
å emilia vaknade strax innan 7 bara för att hon gjorde
de igår:S Nu står jim ute i håkantorp med min bil som
tydligen inte vill starta!!:O:O:S:S Ja fattar ingenting, men
den hade tydlgien blitt sur på jim:P
men men nu ringde han precis så nu funkar den igen,
den behövde bara lite tid för sig själv hade han på verkstan sagt:P

Nu kommer jim snart hem med bullar till frukost å sen
ska ja göra mig i ordning för att köra lillebror till lund,
när han e klar där så ska ja hem å skotta snö så vi kan parkera bilarna
bättre för nu står de på rad och då kommer itne tidnings budet å brevbäraren
fram till brevlådan så de e lite sura på oss just nu så ja måste fixa de!
sen ska ja till meconomen och fixa en sladd till min bilstereo som inte är inkopplad,
pappa skulle hjälpa mig igår med de men då hade vi inte en sladd som behövdes
så ja får helt enkelt fixa de idag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0