Jims familj!

God morgon!
emilia hade en jätte jobbig natt idag,
hon gnällde å drömde å hosta å va bara allmänt orolig!
nu ska vi snart äta frukost å sen ska vi åka å hämta ett
paket som har kommit till mig:)
sen ska vi dess utom åka med jims fmilj å kolla på fotboll,
hans pluttebror ska spela cup så ville han att vi skulle titta
så de e klart att vi gör de, sen är de ju alltid kul att träffa jims
syskon:) Glömde berätta att i fredags va ja ju hos jims mamma,
när vi va ute så hade bella letat fram emilias mat ur skötväskan
å börjat mata emilia som sprang i gåstolen:P
de va benne mej mat överallt å ja å päivi höll på att dööö av skratt!
dem va så söta så de gick bara itne att bli arg!
Ska sno lite bilder på dem av päivi så ska ni få se på gull ungarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0