Jäkla kärringar!

Hej!
idag vaknade emilia 10 i 9, de va en timme längre än
va hon har sovit de senaste veckorna så de va väldigt skönt!
igår va ja på center syd å ja fick handlat allt ja skulle pluss lite till:P
men emila va övertrött å skrek som bara den,
alla vände sig om å stirrade på mig som om ja va den sämsta mamman
i världen, itne nog med att ja e ung utan nu va de som om ja stod
å misshandla henne mitt framsör ögonom på folk, de gjorde så ont i mig,
att se allas blickar å höra hur de pratade.. ja börja så klart gråta å gick
där ifrån, Hatat när folk får mig att känna som om ja är en sämre mamma
pga min ålder eller så.. Barn skriker de är ingen nyhet!! Jag älskar min dotter
lika mycket som alla andra mammor älskar sina barn å de verkar folk inte förstå!
Uschh, jäkla kärringar!
Men men iallfall, alla pressenter är köpta å jim blev jätte glad för sina:)
dess utom fick ja västa chocken när han kom hem för då hade kan vatt å köpt
blommor till mig:) 3Rosos å en orkide(eftersom att ja råkade döda den förra ja fick)
Efter middagen igår så åkte vi till malmö å hämtade jims Iphone, den är fin de är den
men usch va krånglig, ja vet iten hur han ska kunna klara av den:P

Bilder kommer på mina inköp från igår:)

Kul att höra att jim är omtyckt!
han tycker verkligen att de är skit kul på dagis så
de är kul att veta att dem tycker om honom åxå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0