Ja vill men kan inte hjälpa!

Min lilla prinsessa svettas som bara den,
febern har blivit lite högre å hon skrek just
bort den lilla röst som hade börjat komma tillbaks:(
Jag hatar verklgien att se henne så här, jag saknar
min glada, pratsamma, busiga lilla flicka!!
Jim håller just nu på att natta henne, att få henne
att somna e itne de svåraste utan de är att få henne
sovandes, hon börjar hosta så fort hon slappnar av
och börjar somna till..
Men nu har hon fått hostmedicinen, alvedon, honungs vatten
å ligger upp pallad på 3 kuddar så ja hoppas de kan hjälpa!

Ja köpte lite till mig å lillan idag, till mig blev de 4 nya trosor
å ett par byxor, till emilia blev de en hello kitty mjukis dress,
en baddräckt, en tjocktröja, två linne boddys å ett par moccasiner:)
de va rea på allt så totalt betalade jag bara 368kr å de
är banne mej billigt med allt de ja fick!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0