Hemma igen.

Hej!
Nu är vi hemma, jag har en sprängande
huvudvärk å vill bara gå å lägga mig!
Vi va å kollade på ettt par matcher som jesper spelade
å efter de åkte vi å jims familj till maxå käkade för
de va 2 timmar tills jeppe skulle spela nästa match.
jims mamma å dem skulle åka tillbaks till svalöv men
vi åkte hem för emilia va mega trött å ja hade huvud värk.
Nu har ja iallfall vatt ute med hundarna å nattat emilia,
jim e på väg att hämta min lillebror som ska äta och sova
här i natt igen, jag ska köra honom till landskrona i morgon
å sen till malmö flr ha nska jobba lite.
på eftermiddagen ska ja hämta mamma å pappa som kommer
hem från sin resa.

Emilia har fått tillbaks sin hosta å feber,
å ja börjar faktiskt bli lite orolig för henne eftersom att jag
pratade med hanna innan, hon ligger inne på barn akuten med lilla
samuel för han gar fått RS- viruset å är jätte sjuk:(
vi har ju träffat dem så möjligehten finns att de är samma virus som
emilia har fått.. är de de så kan de vara jätte farligt för små barn å
jag vet inte riktigt var de drar gränsen för va små barn innebär,
är emilia innom den ramen eller inte?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0