Hela natten lång!

God morgon alla!
nu har vi ätit frukost, busat å nu ligger
lillan i lekhagen och myser, de e natte stund nu.
när emilia har somnat å vaknat så ska vi gå en
sväng till center syd, ja ska köpa pressent till pappa
å så ska ja handla en liten till hanna åxå som fyller år
i övermorgon:) sen är de ju allahjärtans dag å dess utom
har jag och jim 3år idag så de får bli en liten pressent till min
älskling åxå<3
Inatt sov emilia hela natten, hon vaknade fortfarande tidigare
än va hon har gjort förr men son sagt så sov hon ialflall hela natten
så ja kännerm ig väldigt utvilad, hon åt middag med oss i går kväll,
lax å potatis tyckte hon va gott å sen fick hon lite välling innan hon
så hon sov från 9 till halv 8:)

ikväll ska vi kanske äta middag med hanna å macke annars
vet jag inte va som gäller för vår del, men jim jobbar till
4 iallfall, idag är han på bullerbyn, de är första gången han
är på de dagiset så ja håller tummarna för att de går bra:)
Chefen på brynstenen där han är måndag å onsdag är chef
på bullerbyn åxå så han får jobba där med när de behövs,
så nu är de 3 dagis som är intresserade av honom och som har
honom som första vikarie:)


Kommentarer
Hanna

Jag önskar mig en miljon.. det fixar du väl ;)

2010-02-09 @ 18:26:21
URL: http://uncertain.blogg.se/
Carro

Han är en mycket uppskattad o omtyckt fröken jim :)

2010-02-09 @ 20:25:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0